sâmbătă, 21 februarie 2009

Intoarsa pe dos


Întotdeauna am fost o persoana care a încercat sa ascundă ce e adevărat în ea, o persoana care a incercat sa se ştie cat mai putin despre ea, fiind destul de sensibilă, consideram, cu cat se stie mai mult,cu atat devin eu mai vulnerabilă. Considerăm sensibilitatea mea exagerata o slabiciune. Mă ascundeam mereu, afişînd un aer de persoana cinica, agresiva, plină de energie, cu un simt critic exagerat si mă refugiam in frumuseţea de afara. De ce acest refugiu?! Nu stiu... Poate din teamă de oameni, izvorata din neincrederea în mine. Am început sa mă joc, sa mă joc cu toate, cu orice, cu oricine...
Acum as vrea sa ma joc cu tine, sa te provoc, sa creez situaţii, sa te simt, sa-ti ating sufletul! Sa te scot din starea ta naturala, sa te tulbur. Jocul îmi excita mintea... Azi o sa mă pierd, o sa mă joc cu riscul de a suferi.

Niciun comentariu: